lördag...

Å här sitter ja... nykter... ganska ny promenerad.... å orökt.... konstigt...
men nyttigt :o) vågen går åt rätt håll :o)
Ont i skulderbladet har ja... skulle behöva lite massage... hade ny bärstol åt Kimi idag :o) Va mycke skönare å stabilare att bära :o) men va inte så bra å bära nästan 9 kilo på mina stela axlar 2 dagar irad.... måste ändra banden mer på den, den kändes lite sne..

Här är lilla Asta :o)



Lägger in lite bilder även idag på promenaden för idag va även Linda å Lhine med :o)





Tre hundar 1 pinne :o)



That's all folks

see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack för en trevlig dag! Men du ringer väl inte å väcks imorron? har kännt mig som ett mufflonfår hela dagen.. ;)

2008-10-25 @ 20:14:49
Postat av: Syrran

Va kul att du har klarat av rökningen! Hur länge har du varit utan?

2008-10-27 @ 19:12:21
Postat av: mamsens svägerska

Vilka HÄRLIGA hundbilder!! Jag gillar att se bilder av Kimi, kul att följa med när han växer, men denna gång fastnade jag klart för naturbilderna med hundarna, ser skönt ut. På ena bilden ser ena hunden, din?, ut som en älg i spåret :-).

Ha det bra, hälsa mamma.

2008-10-29 @ 23:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0