mitt i natta...

Å här sitter jag på tradera... Linda åxå :o) så inatt sitter jag iallafall inte ensam :o)

Skulle bjuda farbror å R med kusinbarn på lasagne idag... men de vart inte så... så jag bjöd J å L med liten kimian på makaroni låda istället... å de vart riktigt gott denna gång... tycker ja.. :O)

Sen kom Linda å vi kämpade med den förbannade poolen för å tömma den, J kom även han å hjälpte... lyckades tömma den till slut... men då när vi skulle vända på den, så fastnade den i en skruv aktigsak... å gick sönder.. fel å bara låtit den stå kvar så hade man kunna åkt skridskor i vinter....... Dynga!

Sen kollade ja å linda på mamma mia, helt ok klart sevärd, men inte va den lika kanonbra som alla säger......
men nu är den sedd iallafall :o)

Sen har de varit tradera för hela slanten.. har hittat massa snygga jeans... ovanligt....

nä nu ska ja titta vidare på tradera...

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0