SNÖ! *lycklig*



Som tur va bytte jag däck för 2 dagar sen....idag kom snön *lycklig* åtminstone medan den ligger kvar :o) Älskar snön!

Ludde va med å bytte däck han åxå :o) Men inte va han mycke till hjälp inte... mest ivägen bara.... haha


Men lite stolt är ja... kom faktiskt ihåg att använda handskar denna gång   rent å fint även är ja va klar

Men de ser ju inge vidare snyggt ut med plåtfälgar.... åkte in till Biltema... Men tro om de fanns nå navkapslar då?! näe.... bara nå fula 13"..... 

Har varit på birsta 3 dagar i sträck nu..... Med Linda å ibland även Lollo, dom tycker ju om att springa där dom...
Jag som inte ens tycker om birsta å gå i affärer nå spec... Men nöjd vart ja :o) 
har köpt 2 vinterjackor å grejer :o) Så nu har jag jackor att ha i vinter..... har köpt 2 på tradera åxå.. haha

Har jobbat 2 nätter nu... har knappt hunnit elda nåt... kom hem imorse... höll på å frysa ihjäl.... typ 15grader inne.... hade ju glömt att slå igång luftvärmepumpen åxå.... så de blev till å elda som en dåre
Sen vart de birsta haha inga navkapslar på jula heller..... Ica maxi handla lite fisk till de är dax å börja äta igen :o) håller på å fyller upp hela frysen tror ja haha sen titta skor... men näe.. inga stövlar åt mig inte.. men ett par nya bara vara skor vart de :o)

Nä nu blir de lite tv tittande å mysa i värmen :o) 26 grader varmt i vardagsrummet :o)


Just ja... syster yster har hållit upp helt med rökningen nu i snart 2 veckor går riktigt bra :o)
Ska ta å knäppa kort på håret sen åxå nu när jag har en kamera :o) 
 För vi lär ju inte hinna träffas denna gång heller innan jag tar ut de....

see ya!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Det var så fint och ljust imorse när vi steg upp.. :) Så stora flingor igårkväll så man blev nästan rädd att man skulle bli mosad av dom.. :)

2008-10-30 @ 13:00:29
Postat av: Syrran

Wow, 2 veckor! De va inte illa :) Gärna bilder på håret för det lär väl hinna ändra många gånger förrän vi träffas!De blir alldeles för sällan :( Jävla pöl som ska va ivägen. Bygg en bro tycker jag!

2008-10-30 @ 17:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0