vilken kväll..... eller...

Sitter här med Ludde å kollar på stjärnor på is... delar en skål med brända popcorn.. jag äter inte brända, så ludde äter en skål med popcorn å jag pillar i mig de få som lyckats hålla sig obrända...

fick besök av Göran å Lena (förra ägarna till huset) idag. Fick lite papper på huset, nå gamla papper om vägskötseln å grejer.. riktigt roligt att bläddra igenom :o) Sen fick ja bjuda på lite kaffe å äppelkaka som ja bakade igår av mina egna äpplen från mitt eget äppelträd *stolt*

Idag har jag å ludde stor städat.. (som tur va innan göran å lena kom... annars hade dom nog fått stå kvar på trappen...) eller jag har städat å ludde pinkade på moppen.... som straff fick Ludde sig ett bad... så nu är han nybadad å luktar gott..

har eldat hela dan å har nu 26.7 grader varmt i vardagsrummet :o) såå skönt

Fråga.... kan ett ljus vara för kallt?! mina melts smälter inte... har snart eldat ljuset i 4 timmar å meltsen är fortfarande hård...... mystiskt.......

nä... nå mer blir de inte skrivet idag... men hoppas ni blir nöjd Lollo å Linda :o) ska försöka bli bättre på uppdateringar....

see ya

Kommentarer
Postat av: LOllo

Superdupernöjd.. :) Mina melts gjorde så när inte värmen från ljuset nådde upp. Bytte ljus å då gick de.. Om inte annat får du försöka höja upp ljuset..

2008-10-05 @ 08:00:37
Postat av: Linda

Jodå, jag är nöjd!



Förlåt att jag inte ringde igår men det var fullt upp här...

2008-10-05 @ 11:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0