igår..

va ja in å kolla linserna med lollo å kimian. allt såg bra ut så jag beställde 6mån till för "bara" 1480kr..... *gråter*
sen vart de donken å ett mc feast mål... med lite mat i magen va de bara å skjutsa hem lollo å kimian å gasa vidare till umeå.. kom ikapp jens å mamma precis vid hamnen :o)  vände å for hem igen... men nu kan ja inte längre säga att jag inte varit utanför sundsvalls gränser på nån av mina semestrar... haha *gråter* tragiskt känns de...... men de är väl "straffet" man får ta när man köpt hus *ler* så de tar jag gärna hehe :o)

Fredag är de idag... vakna av att Ludde börja tok skälla å springa fram å tebax mellan sovrummet  å trappen kl 07.45... ruskigt less ja vart... skällde lite på honom å la mig å sov vidare... vaknade igen 10.. såg att linda skickat ett sms å fråga om ja va vaken lite tidigare, skrev tebax att ja va vaken nu å gick ner å tog tabletten... vet inte om dom har så stor effekt.. skulle nog behöva nåt som får mig att kräkas eller nå för de är bland de vidrigaste....
jaja får se om ja klarar detta nu!

har tagit första cambidge påsen idag åxå... så nu är de ajöss med allt som går att tugga på.... å nästan allt som går att dricka... förutom kaffe men ja får inge mjölk i..... :o(  men men de ska väl gå de här åxå.

nä nu ska ja ta å ringa lite.. å sen blir de till att sitta med telefon i handen å vänta på samtal resten av dagen...


see ya!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att du får det svar som du vill ha.

2008-09-05 @ 13:34:06
URL: http://lilltossa.blogg.se/
Postat av: LOllo

Okej.. ska låta bli o skriva o fråga om du vill äta av salladen. Hoppas det går bra med kuren där.. :) O med svaret i telefonen

2008-09-05 @ 16:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0