nyttodag :o)

vaknade strax efter 10 idag.. ner äta piller tog en cykeltur på 10km sen en drink, jordgubb vart de å den va riktigt go :o)

Sen vart de städning... hör å häpna! jag har dammtorkat! *stolt* lite dammsugning å torka golv... så nu är de rent å fräscht :o) imorgon blir de uppdrag övervåning!

Å jag har fastnat helt i tradera träsket... kan sitta hur länge som helst å kolla sista chansen å buda... helt otroligt... de är ju faktiskt lite spännande haha
Vilket tragiskt liv..... de mest spännande på en lördag är tradera å städning...... jaja livet på en pinne.. Förra lördagen va ju desto mer spännande hihi :o)

Å för er som inte hängde med på förra inlägget så har jag fått mitt lån å har möjlighet att köpa badkar å kondenstumlare, tapeter å grejjer *lycklig* 


see ya!

 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bra med sånna dagar. Städat ur skrubben idag jag.. o j har fixar med en tröskel o så.. Känns bra att vara nyttig! O som ja sa igår.. kul att de löste sig!! :D

2008-09-06 @ 20:28:14
Postat av: Maria

Men då så! Nu hänger jag med :) De va ju kul att de löste sig! På tal om städning så är ett bra knep att muta sin son och brorson. Dom t.om slåss om vem som ska torka golven. De du!!

2008-09-07 @ 18:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0