tack...

för tipset kära syster :o) synd bara att de är några år kvar till ja kan muta son å brorson... med tanke på att Kimi snart är 1 å en son inte ens påbörjad... å sen är de lite dyrt å låna brorson å din son... färjan är ju så dyr nu för tiden haha 
Nä.. men de har hänt att jag mutat vänner som hjälpt till åsså bjuder jag på mat  :o) win/win sitjueischon hehe

Å nu är semestern slut igen.... *suck* är inte de minsta sugen att åka å jobba ikväll... vet inte ens vem ja ska jobba med... kanske den där nya kvinnan... ska bli kul å träffa henne iallafall se vem de är man ska jobba med i framtiden..

Idag skulle jag åka med mamma till apoteket å göra lite ärenden... men va typiskt då, LUNCHSTÄNGT vi va 2 minuter för sen......!!!! Så då lyckades ja få med mamma å tittat på kondenstumlare å spisar i birsta istället...
hon fick en grillad med bröd på statoil som tack hihi :o)  
får se om jag har råd med både och... ska räkna lite på de... men hoppas, saknar min gamla varmluftsugn...
Sen vart de till å åka hem igen å in på apoteket.. jamen va oväntat! då hade dom inte mina sluta-röka-tabletter inne men hon kunde beställa till på onsdag.... jag behöver dom imorgon.... *SUCK* fara å släppa av mamma å jag å Ludde gasa ut på motorvägen söderut igen in till timrå, å hör å häpna ni som varit i timrå på apoteket! trodde att jag som vanligt skulle få stå där i minst en halvtimme.. men icke inte en persona där när ja kom.. tog en lapp å strax va ja ute igen :o) där försvann väl min tur med parkeringsplatser.....

nä... nu ska jag sätta mig å soffan å softa ett tag, kanske nå bra på tv... :o)

see ya!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Om nu din tur med parkeringar sinar lite, ska jag öppna mina jackfickor och passa på att håva in lite av den. Själv får man en stor chock om man inte måste stå 17 mil bort från ingången, just och just så att solens strålar snuddar bilen. Oftast ser det ut som inne i en skrubb. Mörk, kallt, dystert. Lite skrämmande rentav. Så ska se till att fånga.. :)

2008-09-08 @ 18:12:42
Postat av: Maria

Men de här va ju dagens bästa nyhet! Hoppas sluta-rök pillren hjälper :)

2008-09-09 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0