tebax igen

har haft en paus härifrån... har lixom inte orkat bry mig...
inte om huset heller tydligen... imorgon borde de bli en storstädning.....!! ser ut som orkanen andrew dragit förbi...
å jag som hade larm i huset sista natten ja jobba.. att inte den stackars securitas killen ramla å slog ihjäl sig här inne alltså.. men kändes ganska kymigt på morgonen när ja kom hem å läste lappen... men inget va trasigt eller uppbrutet eller så, så de borde ju bara varit larmet som spöka.. tänkte nästan ringa dit å fråga efter han som va hit så ja kunde be om ursäkt för kaoset ja utsatte honom för haha

Nu har jag fått mitt badkar *lycklig* men har inte hunnit premiär bada än... tänkte göra de ikväll å renbädda å grejjer.. men dåvart ja utbeordrad istället.. å att vilja ta ett bad å krypa ner i nybäddad säng är nog ingen ursäkt dom godtar på bemmaningen haha men jag får ju jobba 10 timmar å betalt för 20 sååå... tror nog ja kan bada en annan dag...

men en som har invigt badkaret finns de å va roligt han tyckte de va :o)



see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Min söta goa gulliga lillKimian! :) Va roligt han tyckte det var med plask o stänk :) Ludde o Rocky ligger som 2 utslagna här på golvet i vardagsrummet iaf.. bara så du vet..

2008-09-21 @ 20:46:33
URL: http://mammalollo.blogg.se/
Postat av: Sofie

Va han ser nöjd och go ut=o)

Han trivs nog som fisken i vattnet, skulle jag tro=o)

Kramen

2008-09-22 @ 10:37:47
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: Lollo

Nu har du varit tillbaka i en veckas tid snart juuu :´(

2008-09-27 @ 19:24:55
Postat av: Linda

Men..skärpning nu! Ge mig något att läsa!! NU

2008-09-29 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0