utmanad...

jaha då kom de till mig.. läste på lindas kusins sida förut å har sett de.. å nu är ja utmanad av linda...
Å klart ja tar mig an en utmaning... den går ut på att avslöja 7 saker om en själv som ingen annan vet...
så här kommer min:

*när ja ska åka nånstans måste ja ta bilen förbi ytterdörren för att kontrollera att jag verkligen låst...

*även fast jag låst bilen måste ja trycka en gång till för att vara säker på att den är låst..

*måste alltid gå 2 varv i huset för att se att allt är släckt å stängt när ja åker ånstans...

*tittar alltid på mobilen så ja vet att den är avstängd när ja pratat i den..

*går inte på A brunnar... hoppar hellre över dom..

*spottar över axeln om en svart katt går över vägen när jag kör bil...

*vattnar aldrig... eller väldigt sällan mina blommor.. de är tack vare mamma å vänner som dom lever...

så de va de :o)

jag har i min tur utmanat nico och Sofie

Kommentarer
Postat av: Syster

Kul att få veta allt det där! Men har en minnesbild av ett saltkar också,som man inte kan ge från hand till hand... Kram på dej syrran!

2008-09-03 @ 10:01:36
Postat av: fabienne

ja just ja.. de hade ja förträngt... hmm skulle skrivit dit 8 saker då... haha :o)

2008-09-03 @ 13:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0