snart så...

Blir jag långledig...... som fan!
1 vecka till.... 5 nätter.. kanske 6.. beroende på vad min chef säger...
sen är ja kanske ledig i nästan 3 veckor :o) über lycklig!!!!
ska bli skönt. Softa städa plocka.. se om ja hittar nå tapeter till matsalen kanske...

Å sen för att stilla sinnet hos min (som denne tydligen själv utsett sig till) personliga ekonomiska rådgivare, som tydligen inte har mitt nr eftersom denne fortfarande inte hört av sig......
Chansen att jag kommer in på skola till hösten är inte spec stor.. med tanke på mina betyg från gymnasiet.....
Men OM jag kommer in.. så är de knappast ditt bekymmer vad jag gör....
Jag har en ekonomi som jag OCH mina hundar klarar oss galant på.
Visst har varit lite kärvt nu... med tanke på alla valpar... soffan jag vart tvungen att köpa, Luddes tur till vetten och elräkningar som inte är av denna värld... (vilket jag ska ringa å kolla upp i morgon by the way)
Men skulle jag börja plugga... så jo vi klarar oss.
Å vem vet hur mitt liv ser ut till hösten.... kanske inte ens bor kvar i sundsvall....
eller ens lever.. mycket kan hända

Livet på en pinne.......

nä nu ska ja ta å spela lite... sen blir de kloklippning och efter de åka in å handla lite mat åt hundarna köpa lita gotta till dom :o)





see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gotta till vovvarna låter bra det.. Å den där ekonomen din.. Finns det inga bättre sådana du kan anställa? ;)

2009-04-20 @ 09:07:40
URL: http://lollobella.blogspot.com
Postat av: Syrran

Håller med Lollo om att anställa en bättre ekonomisk rådgivare :( Verkar ju inte va nån som känner dej speciellt bra!

Ha nu det riktigt skönt under ledigheten!!!

2009-04-20 @ 12:27:14
Postat av: Moster

Vad roligt att Du har tänkt börja plugga!!! Det gillar jag!!! Strunta i dom idioter till människor som inte vet vad dom talar om. Dom är bara avundsjuka. Håller tummarna, att Du kommer in!!!!!!!

Skönt att Ludde är bättre.

Kramar // Ann

2009-04-21 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0