*stolt*

Idag har jag bytt däck på bilen.... städat ur b... tvättat den... jädrans... de behövdes....
dammsugat å torkat golv...

Varit med Ludde till vetten å tagit bort stygnen =) läker bra å ser fint ut de lilla såret =)

Köpt en ny vatten kokare :o) så nu är de lite farrta på grejerna.
Vart även 2 nya hallmattor... kanske lite av allt grus stannar i hallen....

Ikväll ska ja på jobbet igen... 2 nätter.. ledig 2.. sen hela helgen....
måste komma ihåg att ringa chefen och fråga om den där ena natten till veckan...
har ja tur så går ja på lååång ledigt på måndag morgon till veckan :o)

nä.. nu vila en stund..



see ya

Kommentarer
Postat av: Kimian

Hahaha..Du fick inte sova. Jag bestämde mig för att komma å busa med min faster och äta din glass.. "Brum Brum"

2009-04-20 @ 18:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0