igår...

va de en sån där onödig dag..... gjorde absolut ingenting.....
Skulle ha behövt städa, handla till valpträffen, plocka undan ute klippt gräsmattan mm mm
Men ingenting....
Jo ett bad =)

Idag däremot så har jag tittat på när Lollo åkte runt å klippte gräsmattan.



Handlat med Lollo och Kimi.
Mamma hjälpte mig hämta släpvagn.
Mamma Hanna Lucas å Elina hjälpte mig slänga upp all skit på släpet.
Lollo va med å slängde å hjälpte mig lämna tebax släpvagnen =)
Känner mig så där lagom duktig =)
skulle nu behöva ta tag i städningen åxå.. men orkar inte nu....
Tack för hjälpen alla idag!
Guld värt!

Jag å mamma missförstog varandra för en stund sedan...
ja trodde hon skulle komma ner hit, så ja skicka ut hundarna att vänta på "mormor"
där satt dom lääänge..... tyckte lite synd om dom...... 


I väntans tider....
                                                          









see ya             
                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Så lite så.. Vi behövde ju inte lyfta det tyngsta :)

2009-08-20 @ 20:38:00
URL: http://lollobella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0