ledighet

Är bra. Men känns som att man blir såå förslappad....

Har såå mycke att göra.. å inget blir gjort..
Har nån sorts knapp i kroppen som säger... STOPP!
Nu är de för mycke.....
Sätt dig ner.
Å jag tänker... de blir ju inte mindre av att sitta här...
Men de funkar inte...
de är som att om jag får för mycke måsten så händer inget...

Skulle behöva en liten mini me som sitter på axeln å ropar
GO GO GO!

Men nu ska ja ta mig i kragen å försöka få ordning på livet.. huset... allt.....

Har haft 2 sköna dagar iallafall...
Handlat massa gotti åt djuren, softat, badat
å laddat inför helgens kommande jobb...






see ya

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 04:53:20
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0