ny vecka

nya tag.
Är egentligen långledig, men ska ut å jobba inatt å imorgon natt.
En arbetskompis är sjuk å frågade om ja ville ta hennes nätter.... självklart!
Alla pengar är välkomna. =)

Har varit en sån där skön slappar dag idag.
Bara varit hemma å myst med djuren =)

Imorgon ska jag nog i väg med Hannah och barn på promenad ute på åstön.
Har bott här i sammanlagt 21år å aldrig tagit mig dit... börjar bli dags nu.
Ska försöka få med mig kameran å knäppa lite kort =)
Måste försöka komma ihåg att fråga Hannah om släpvagnen åxå.... måste tömma gården på skit inför den kommande
valpträffen. Vill ju att de ska se någorlunda ut här iallafall =)


Nä nu ska ja göra mig klar å gå ut md hundarna en stund innan de bär av mot jobbet.....






see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0