smart.....

Här sitter jag å färgar håret....
Ska åka till jobbet om typ 40min.,... hmm...
de kallas bra planering...

Har varit en väldigt lugn dag idag...
Spelade kort å drack vin med Lollo å Hannah igår kväll/natt
Tack för en kanoners kväll =) den måste vi göra om =)

Så nu jäklar Maria har jag tränat.. ni åker ni på spö när ja kommer =)
Ska kolla nu till veckan vilken dag vi bokar båt.
Sen blir de ett par dagar hos släkten i finland =)
Ska bli kul som fasiken =)

Nä... nu måste ja ta å börja försöka göra mig klar innan jobbet...
Kommer bli stressigt... med tanke på att de är 15min kvar på färgen.... haha







see ya

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ska bli kul att se om övning ger färdighet ?! :)

Jag väntar redan!

2009-08-25 @ 13:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0