Hej kommer ni ihåg mig?

jaha... hmmm... nu va de ju ett tag sen igen.... eller ja... väldigt mycke jättelänge sen ja skrev...

En snabb uppdatering av sommaren...


Umgåtts med mina underbara vänner =)

Solat, jobbat, badat i poolen, druckit cider, varit en kväll på gatufesten, jobbat, varit på timråland, varit på krogen, sovit, grillat, jobbat, druckit öl, busat med hundarna, skaffat 2 katter, jobbat, druckit vin, badat badkar, klippt gräsmatta, firat midsommar, skrattat, gråtit, deppat, jobbat, promenerat, shoppat, varit barnvakt åt Kimi, varit barnvakt å Elina, jobbat, sett filmer när de regnat, druckit kaffe, jobbat, sjungit falskt i bilen, druckit grogg, haft besök av syster med familj, fyllt år, ätit smörgåstårta, inte uppdaterat bloggen, inte vunnit massa pengar på en trisslott, inte rest, inte haft semester, inte klippt gräsmattan speciellt mycke...
finns massor att skriva här.... hua...


lägger lite bilder istället =)
de gånger ja kommit på att ja faktiskt har en kamera så har ja lyckats knäppa lite kort =)












Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh Heeej!!

Härliga bilder och välkommen tillbaka!

Hoppas du stannar kvar så att jag får lite att läsa.

Kram kram/L

2009-08-14 @ 20:33:13
URL: http://lilltossa.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hej, du känns bekant.. Tror jag stananr till en stund till :)

Du har hunnit med mycket.. Å allt behöver man ju inte göra ;)

Massa bilder, fina :)

2009-08-15 @ 06:29:41
URL: http://lollobella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0