ändrade planer...

Satt å funderade på... hur ska jag få alla valpar rena till dom flyttar???!
Utan varmvatten??!
ringde kära mamma å frågade om ett litet lån till en ny varmvattenberedare....
ska väl åka imorgon å kika på vad en ny kan kosta..

Kan ju inte sälja valpar som luktar bajs.... hmm....
men kan följa de råd ja fick av en kompis.... hänga en wunderbaum runt halsen hihi
*funderar på hur länge den skulle hänga kvar*
En 15sek kanske..... med lite tur.. hahaha

Om jag har tur... så än en gång skriver ja detta... å vet inte hur många ggr jag tänkt tanken...
men kanske kanske kan jag snart lägga mig i ett hett bad å ta ett välförtjänt glas med vin :o) *hoppas*
Men hela den här vatten historien börjar kännas väldigt uttjatad å löjlig..
Men snart slipper ni kanske detta gnäll...
jag hoppas åxå.. är less på att åka runt å låna duschen hos folk..

Nu är de bara 2v kvar till huset kommer att bli tomt... såå tomt...
va skönt men ändå skrämmande.. kommer ju att sakna dessa små... ha ångest över hur de går för dom..
Jag är väldigt glad över att jag fått bra kontakt med alla valpköpare och tror att alla kommer att få bra och livslånga hem :o)

Nä... nu blir de snart natta i väntan på morgon kutningen....
Varje morgon nu så tar man på jacka å skor... öppnar in till valptummet å ropar kom kom kom!
Å sen är de bara att springa.. för ut väller de en hel hög med valpar å de gäller att vara först till ytterdörren.. annars är de kört hahaha








see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Håller tumarna för varmtvattnet å kanske i första hand varmvattenberedaren :)

2009-02-17 @ 09:28:56
URL: http://lollobella.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mmmm tänk på legionärsjukan, du kan bli jätesjuk av vattnet när tempen är under 50`

googla på det får du se

(ren omtanke)

2009-02-17 @ 10:08:13
Postat av: Syrran

Hoppas det ordnar sig med vattnet snart! Kan tänka mej att det blir tomt i huset när valparna försvinner.Dom e ju bara för söta :)

2009-02-17 @ 12:51:23
Postat av: Lollo

Nu e du utmanad igen!! :P

2009-02-17 @ 20:56:12
URL: http://lollobella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0