en dag med infall.....

dagen började med mat åt valparna vid 6.. sen sova en stund till..

Vaknade igen vid 9 av att Linda hoppade upp å sprang till tele.. min hemtelefon ringde!! inte allt för ofta de händer... men skönt att få veta att den faktiskt fungerar fortfarande hehe

De va en eventuell valpköpare som ringde som ville komma å titta på de små.
Upp å hoppa. kasta på lite kläder å plocka undan lite.... när de bara är jag så gör de ju inget att huset i övrigt ser ut som ett bombnedslag... är ju ett heltids jobb att städa åt valparna....
Hon vart frälst i Teyla, den lilla sessan :o) hon ser ut som en liten primadonna hihi
Så nu är även Teyla tingad å kvar är 5 valpar som är otingade..

Haft besök idag i massor Hanna å lilla Elina kom å sen även Lisa å Asta :o)
Så skönt att Nikki får busa av sig ordentligt.. man märker där att hon bara är "valp" än...
så går de när "barn" skaffar barn *asg*

Va in till stan med MissL sen... hon ville göra om sin piercing i tungan.... å ja... självklart fick jag ett av mina berömda infall....
de va.... hmmmmmm pierca... undra vart ja skulle kunna pierca mer förutom öron, näsa å tunga.... kanske så långt ner på nedre läppen som möjligt... eller i örat.. (där brosket är.. flärpen lixom) eller bröstvårtan? ögonbrynet... hmmmm....
jobbig sits....
Men de vart en piercing i läppen... (************************************************) om 1 vecka blir de i "flärpen" han hade inte grejer hemma att göra...
Men jäklarns vilka trevliga killar :o) Ska man pierca sig i sundsvall så rekomenderar ja shanti... (smygreklam hihi)

Sen in å handla välling å valpfoder, ica å köpa köttfärs...
Åsså ringde tel. Nemos blivande ägare.. frågade om dom fick komma ut en stund, självklart! Dom är såå himla trevliga.
Är jättenöjd med alla valpköpare, alla verkar jättegoa :o) Tror och hoppas att alla får livslånga hem :o)
Dom hade med sig en eventuell valpköpare åxå.. får se vad han bestämmer sig för *ler*
(*****************************************************************************)  hihi

Men så va de de här med varmvattnet då...... tror nån att de funkar???!!!! ICKE!!!!
måste försöka hitta en ny värmereglerare eller va de heter......
less jag blir... jag som hade sett fram emot ett hett bad.... *gråter*

Måste! få varmvatten snart så ja kan tvätta alla 13 små skitgrisar hihi
Å ja kan få mitt sköna bad!


näää... nu vart de mycke.....
slutar här... annars sitter ja väl å skriver fortfarande imorgonbitti *asg*



see ya


Kommentarer
Postat av: Moster

När får vi komma och titta på valparna???

Nyfikna!!!

Natti, natti

2009-02-03 @ 23:14:59
Postat av: Linda

Joo, det har ju varit fullt upp hela långa dagen.. synd bara på det där omtalade badet..Men det kommer, det kommer...

kram

2009-02-04 @ 01:06:53
URL: http://lilltossa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Va roligt och bra att det bara är 5 otingade

valpar kvar nu! :o)

Hoppas att du får i väg alla dom söta små!

Tjao..

2009-02-04 @ 09:13:18
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vi komma vi komma.. Nyss vaknat. Kimi har inte sovit nå bra inatt. Vet inte om det är växtvärk eller nått.. Gråtit skikit.. Försökte allt. Sen stod jag bara å iaktog honom. Tillslut så somna han.. Å synd de där me varmvbattbne.. :(

2009-02-04 @ 10:06:30
Postat av: mamsen

Vad Har du gjort??????

2009-02-04 @ 14:15:47
Postat av: Frida

Inte bara du som får infall....

Jag rakade av mig allt hår ikväll hihi...

Var riktigt skönt...



Kram

2009-02-05 @ 22:59:43
URL: http://www.miciinima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0