Ensam fredag.....

Fredag..... å här sitter jag...
med mina små puppisar å Nikki.
Snart dags för lite lets dance å kanske ett glas vin...

Har varit fullt upp hela dagen..
Mamma kom igår kväll, satt å prata skit å tog ett glas vin...
Så idag på morgonen har jag och mamma städat hela nedervåningen....
Fått bort all puppipoo som varit överallt... torkat golv och fått undan...
har sett ut som ett bombnedslag här.... huga....

Sen iväg på affären handla... skjutsa hem mamma, hämta ved..
Sen laga tacogratäng till mig Lollo och Kimi
Lisa och Asta kom. Bjöd Lisa på mat åxå och skickade med en matlåda till hennes "lilla" Pelle hihi

Kimi försvann en sväng förut... gick iväg och kollade vart han tagit vägen..
Detta va synen....


Lillkillen är jätteförtjust i valparna. Där stog han så snällt å tittade på de sovande små *ler*


Nu är kl 20.11 lets dance har börjat å vinglaset fram taget... nu blir de softa i soffan
och ha en lugn fredag i ensamheten.....

Måste bara lägga ut min tokfräna bild ja fick på Nikki igår....








see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Småvovvarna är superfräna tycker han, Kimi! Å mamma tycker att bilden på Nikki är fräsig :) Gör dig sällskap.. Ta du dig ett glas vin så tar jag mig en öl.. Sen har jag inga fler. Å lika bra var ju det! Hahaha..

2009-02-13 @ 20:49:23
URL: http://lollobella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0