Tack Louise för utmaningen.......... hmmmm

Eller inte..... Men Lollo.... du är smart.. du vet att jag hatar sånt här.. men ändå ej kan låta bli.......

Ja här kommer då den......

1. Vad heter du? Johanna

2. Ett ord på fyra bokstäver: Jula (butiken) 

3. Flicknamn: Julia

4. Pojknamn: Jonas

5. Yrke: Jonglör

6. Färg: Jello grön 

7. Klädesplagg: Jeans

8. Mat: Janssons frestelse 

9. Sak i badrummet: hmmm.......... Jättemånga schampoo/balsam hihi gills?

10. Plats/stad: Jakarta

11. En orsak att vara sen: Jobb

12. Något man skriker: JA!!!!

13. Film: Jagad

14. Något man dricker: Juice

15. Band: Judas Priest

16. Djur: Jak

17. Gatunamn: Johannedalsvägen

18. Bil: Jaguar

19. Sång: Jag tycker om när du tar på mig

20. Aktivitet med mer än en deltagare:  Jaga älg :o)




Sissådär =) de gick ju de åxå =)

Jag utmanar ingen...................

Kommentarer
Postat av: Lollo

Muohahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaa!

2009-02-17 @ 22:45:12
URL: http://lollobella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0