varmvatten!!!!!!

Jag har varmvatten!!!!
Jag har varmvatten!!!!
Jag har varmvatten!!!!
Jag har varmvatten!!!!
Jag har varmvatten!!!!
Jag har varmvatten!!!!
Jag har varmvatten!!!!
Jag har varmvatten!!!!
Jag har varmvatten!!!!

Ursäkta upprepningen.... men de känns SÅÅÅ bra!
En gång till........

Jag har varmvatten!!!!

Men de lär ju kosta... räkningen från rex rör är väl på g redan nu.....

Men de gör inget....... för.......
Jag har varmvatten!!!!

Nu är jag långledig.. med ett undantag.... jobbar extra inatt.. de pengarna går väl till rex rör då.. så går väl på jämt upp..


Å snart ska valparna väck... Ska bli såå skönt de med..
Hade sällskap igår av Lollo å Kimi, dom sov kvar här.
Så idag skulle jag å Lollo till birsta.. kolla en ny biabädd å grejer...

Tänkte tanken när ja va på väg hem.... Tänk om monstren fått bort grinden och vandaliserat huset.....
och ja... va rätt jag hade... Började nästan gråta när jag öppnade dörren......
KAOS!!!!
valpbajs..... kiss..... trasiga saker....
Lyfte telefon å ringde mamma... JAG TYER ICKE LÄNGRE!!!

Mamma min ängel kom ner å hjälpte mig! tack!

Linda har ju varit på semester (jobb) i helgen.... Så här har man suttit med allt kiss å bajs å annat dessa små innebär.
Man känner sig lite matt å slut....

Ja just! hade storfrämmande i fredags :o)
Min Cecilia va hit =) Hon hjälpte mig att röja upp... sen va de vin å skitsnack för hela slanten...
Tack för en trevlig kväll vännen. Den ska vi göra om.
Utan valpar som biter sönder dina kläder hahaha


haré bäst alla!
Nu drar jag på semester!!!!!!

Jag har varmvatten!!!!







see ya!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Birsta, där finns de babyblåa durkslag på ikea har jag hört :P



Ha det så skönt på semestern nu. Sola, bada och bli brun. Eller.. Skippa det där med å bli brun föresten. Ingen hit på semesterorten du ska på kanske ;)

2009-02-23 @ 22:27:13
URL: http://lollobella.blogspot.com
Postat av: Syrran

Skönt med varmvatten! Kom ju inte en dag för tidigt precis. Men den som väntar på något gott...

2009-02-24 @ 10:53:15
Postat av: Anonym

uppdatering på g kanske ;)

2009-03-11 @ 06:01:13
Postat av: Moster

Halloooo!!!

Vart har Du tagit vägen? For luften ur Dej när Du blev ensam med bara några vovvar???

Kram

//Moster

2009-03-16 @ 15:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0