äntligen!

Jag har hittat min vita gympadojja *lycklig*

jag kommer inte riktigt ihåg när den försvann, men nångång innan snön i höstas... å ja vet vem den skyldige är... Ludde.... den lilla tjuven haha
Men nu är den tebax, ligger på tining... de va en riktigt djupfryst sko... sen blir de tvättmaskinen med den...

Idag har jag varit iväg å handlat mat åt Nikki, frysta "korvar" hon tyckte de va gott. så idag har hon ätit bra å druckit riktigt ordentligt. känns sååå bra. Mamma "gammel mormor" fick passa Nikki å de små liven, hon torkade även av golv å gjorde så fint här. Tack Mamma!!! För orken att städa är inte så överflödig när man inte får sova riktigt och spenderar större delen av dygnet inne i valprummet... De viktigaste är att dom har de bra.

Va även in till stan till moster å morbror å kusin. Fick massa gamla sängkläder å grejer som dom inte ville ha kvar.
Tack så jättemycke!!!
Fick även en bag med sängkläder å sånt av Fröken Ls mamma. Tack K!
Allt behövs. Så skönt å bara kunna bädda rent å lägga de skitiga åt sidan, slippa springa som ett tok i tvättstugan hela tiden.

Fick sms av lollo idag. Ludde har de bra på semestern. Lugnt å skönt å strosar runt med rocky å äter god mat :o)
Nästan så ja flyttar dit en sväng jag åxå haha
Tack så Mycke Lilla Familjen!!




see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men du måste nog ha med en egen bädd.. Rocky å Luddes e upptagna.. Eller ja, soffan å bäddoffan finns ju kom jag på nu :)



Här e allt lugn. De ligger å vilar nu.. :)

2009-01-08 @ 21:31:49
Postat av: Lollo

Men du måste nog ha med en egen bädd.. Rocky å Luddes e upptagna.. Eller ja, soffan å bäddoffan finns ju kom jag på nu :)



Här e allt lugn. De ligger å vilar nu.. :)

2009-01-08 @ 21:32:18
Postat av: Lollo

Grattis till dojjan föresten! Ett kärt återseende! :)

2009-01-08 @ 23:17:08
Postat av: Lollo iiiigen

Du vara utmanad. Kika i bloggen min så får du se.. :)

2009-01-09 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0