bad å vin..

Såååååååå skönt! ! !
De bästa som hänt på länge...... visste att Fröken L satt nere med puppisarna... tog ett bad på nästan 1 1/2 timme.. drack lite vin... läste lite i boken som jag påbörjade för en evighet sen..... fick bläddra lite för att fatta va den handla om....
Men skönt de va de....

Nu känner man sig äntligen ren å fräsch en stund igen...  men för puppisarna.. vad gör man inte?? Finns nog ingen som lyckas krypa så under skinnet å in i mitt hjärta på en gång... de skulle vara ludde isåfall.....

Den lilla korven... han fångade mig på ett ögonblick.. när jag såg han så visste jag... de är han å jag!
å bara så va de.

Samma med Nikki... ja va ner kollade på henne å tog hem henne. för de va hon å jag.
Har inte ångrat en gång att ja tog henne, visst situationen skulle kunna vara bättre.
Men dom små hjärtana som ligger där är värd all kärlek.
Mitt konto skriker! Å jag sover knappt... men skulle aldrig ändra något!

Älskar alla mina hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0