håhåjaja

Alla ska få stanna... Ni kan läsa på nikitas blogg om de. har den länkad här på sidan.

Är trött, slut, skitig å mör i kroppen.... men här jobbas de på...

Har sovit ca 10 timmar sen söndag förmiddag.. har liksom inte funnits tid för mer.
Å allt går bara man vill. Dessa små liv ger mig energi.

Men huset ser ut som ett bombnedslag.... valprummet är i kaos...
Ska samla krafter nu å sen röja upp i valprummet. Bära ner de skitiga tvätta å tumla... slänga soppåsar å bädda rent i korg å kartong. Sen när Nikki går ut nästa gång ska ja göra ren bädden å lägga i rent igen

De går för runt... men de är de värt när man hör alla små stön å grymtningar å små skrik :o)
På lördag fyller mamma min år åxå... jag som hade tänkt att ja kunde åka upp å äta lite tårta iallafall... men de kan man glömma nu.. å present... nja varken hinner eller har råd med de nu... så jag får rita en teckning istället haha inte för att ja kan rita... utan bara för att de är vad jag har råd med.... å färger... hmmm... bläck teckningar är de väl inget fel på? haha

Nä.. nu ska ja ta å stoppa nåt i magen å sen blir de tvättning.



see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0