inget varmvatten...

igen...
LESS ja blir! har varit utan varmtvatten.. (eller ja hett vatten... för ca 30grader blir de väl...) i snart en vecka...
Vattnet är så där lagom så att man fryser när man ska duscha å man måste koka vatten för att kunna diska....

Har skruvat isär halva varmvattenberedaren... letade knappen för att återställa, den som slår ut om systemet blir överhettat.. Hittade den till slut, då gick de inte att trycka på den!......
Så idag va lilla familjen förbi en sväng.. bror hjälpte mig att än en gång skruva isär halva varmvattenberedaren.. fast ännu mer denna gång.. bror lyckades fixa så de gick att trycka på knappen.
Så nu sitter ja här å väntar på att de kanske kanske blir varmtvatten i kranen... Skulle verkligen behöva ett bad nu... jag fryyyyyser!
Har 25grader i vardagsrummet..... och jag fryser! sitter med tjocktröja å rubbet.....
Vill inte bli sjuk!

Bror har skottat min gård idag åxå Tack så mycke!
Han tyckte väl inte min skottning va den bästa... har varit smala gångar... fått köra precis i spåren med bilen för att inte fastna... full gas över gården för att ta mig fram så jag lyckats vända hahah



nu valpmatning


see ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

Akta så du inte får den där bakterien (vet inte vad den heter) man ska inte använda vatten under 50` inte ens duscha i det för då kan man bli dödssjuk. Var så i nåt hyreshus i skönsberg för några år sen o blev ett himla rabalder, stod stort i tidningarna pga att man kan bli så sjuk.. O den kommer av att temperaturen är mindre än 50` vill inte att du blir sjuk.....

2009-02-01 @ 11:32:15
Postat av: cicci

fy ja det är inte varmnt ute nu och dessutom vara utan varm vatten inte roligt

Hoppas det fungerar nu för er...

tur med familj som kan hjälpa!

//cicci

2009-02-01 @ 13:44:05
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0