Nytt år...

nya tag... nya försök att bli en bättre nyttigare människa........ jag säger till mig själv... precis som jag gjorde förra året... Lycka till haha

Gårdagen vart väldigt lyckad. Bjöd på mat, som faktiskt vart väldigt god :o)
drack gott å hade jättetrevligt :o)
Den lilla familjen va här å fröken L. Å alla hundar..... ludde nikki rocky å lhine....
Nikki va lite besvärad av raketerna... men bara hon fick ligga inne under köksbordet så gick de kanoners.
Rocky höll på å krypa ur skinnet...... jäklars va han är rädd för raketer... tyckte så synd om han...
Ludde å Lhine däremot... dom va ute å busade å for... inga problem med raketer där inte.... dom följde med ut på tolvslaget till och med... busade å sprang å tittade på raketer haha

strax före tolv kom mamma å Knut åxå ner. Va glad ja vart :o) tack för att ni kom förbi :o)

som sagt en väldigt lyckad nyårsafton, trots att de inte kom några poppisar.... börjar bli trött på de här... Jag vill ju ha hit dom nu! Tycker nikki ska sluta dra ut på de här...

Nä nu ska ja tempa nikki å se om de äntligen börjar bli dags.....


 
             




see ya

Kommentarer
Postat av: Lilla familjen

tack för en trevlig kväll/natt :)

2009-01-01 @ 18:17:40
Postat av: cicci med familjen

Ja vist är det snygg min gaddning! huva många sittningar och långa stunder i studion!! men helt klart värt det!

Klart jag kommer med råd den dag du ska gadda dig, mer än gärna!

Hur går det med valparna då? kommit några än?

2009-01-04 @ 21:06:02
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0