OOOpss....

Jag har inget liv... Jag har återupplevt mina senaste 6 dagar om å om å om igen.. därför ja inte tyckte de va nån mening med att uppdatera...... Va så skoj med besök att jag beslutade att leva på de ett tag hahaha

Nä.. men har haft fullt upp å faktiskt inte orkat uppdatera här... då mitt liv ser rätt lika ut från dag till dag...
Fixa välling, mata valpar, dom får busa... dom sover ja softar....
Fixa färs röra med välling å puppifoder å köttfärs... grisa runt å se ut som en använd köttkvarn....
dom får busa... dom sover ja softar....
Fixa välling, mata valpar, dom busar.... dom sover... osv....
å där emellan får man försöka lägga Nikki i bädden så dom får tutta lite....

Ludde har faktiskt varit hem nån sväng åxå :o) Min lilla prins!
Har trimmat han å myst lite innan han åker igen....... då Nikki inte får nån ro i kroppen....
Tack än en gång Lilla familjen å Mamma som står ut med mitt lilla yrväder!

Har jobbat 2 nätter nu åxå :o) första gången på 3v.. de va skönt med lite "semester" hahaha
Fast de är ju lite samma där.... på jobbet alltså... panschisarna äter sover å "busar" (är vaken å tjurar) vill inte sova... enda skillnaden är att dom är lite större å på lite större yta *asg*
Dom ska ju åxå tas om hand å hjälpas :o)
Men skönt å komma på jobbet å se att allt är som de brukar...

Men efter dessa veckor som varit nu... man har varit vaken så gott som jämt... (sovit i snitt 4h/dygn) ätit dygnet runt å inte haft nå regelbundenhet på nånting... såå har de satt sina spår...
Imorgon ska de börjas med ck igen! Nu är de färdigt......

Håll en tumme åt mig haha


Sara: Jodå de går jättebra :o) dom växer å äter :o)
Va synd för Shadi, bättre lycka nästa gång! Håller en tumme för er. Va e hon för ras?
Tack han är världens vackraste lilla yrväder min lilla Ludde :o) Han är sååå typiskt cocker som en cocker kan vara... ett riktigt litet pain in the ass *asg*
Å va eran kille lika vacker som min lilla prupp... ja då hade ni åxå en mycket vacker cocker hihi

Vet inte om du sett.. men om du går in på http://fabienne.blogg.se/nikita/ så får du se alla små hjärtana :o)






see ya

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag håller båda tummarna! Låter jätte-jobbigt nu, men det blir ju bättre småningom. Å då har det varit värt allt! Hälsningar från positiva klubben :)

2009-01-29 @ 10:22:04
Postat av: Lollo

Hihihi.. ja nu bytte du dag.. Jippi!:D Ludde är ute på gårde å springer i djupsnön. Ser han å Rocky till å från genom rutan.. Ser ut som de jagar.. men vem vet med de två ;)

2009-01-29 @ 10:40:07
Postat av: Moster

Klart Du har ett liv, Fixa välling, mata valpar, dom får busa... dom sover ja softar... Du får ta igen allt Du tror Du gått miste om, några veckor senare i Ditt liv än Du tänkt Dej, det går väl bra det oxå!?!?

Ha det bra alla 15 + Linda!

Kramar

//Moster

2009-01-31 @ 17:10:37
Postat av: Lollo

Vi komma imorron å invaderar huset ett par timmar.. *muohahaha*

2009-01-31 @ 22:59:41
URL: http://lollobella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0