Söndag å helgen slut...

Men här är de... same same but different.....
inte som vanligt en söndag... halv bakis fortfarande eller ska jobba... utan nykter å "jobba" med puppisarna. Som jag å Fröken L gjort varje dag/natt sen i måndags...
Dessa små älskade varelser som kommit in i mit liv som på ett bananskal.
Ett väldigt älskat bananskal.... Nikki. Min älskade Nikki, som delar mitt hjärta med Ludde prupp.

Dessa 2 liv betyder såå mycket.

Saknar min Ludde så fruktansvärt mycke. Men vet att han har de bra nere hos Lilla Familjen.
Vill bara åka ner å pussas å gosas med honom.. men de gör bara mer skada än nytta... så måste vänta iallafall 1v till innan han kommer hem.....

Ska bli spännande att se hur han reagerar på dessa 13 små varelser som nu åxå bor här.
De enda jag hoppas på är att han inte blir en "plast pappa" åt dom..... tänk en hyperaktiv cocker som ska vara med överallt å gör allt till 110%... å sen för över de på 13 valpar storlek xlarge... ojoj.....
då har jag verkligen inte mycke till hus kvar sen...... haha

Hoppas Ludde växer i sin alldeles för stora kostym å lär dom ett å annat å kanske hjälper Nikki å mig lite :o)



Nu lite film, sen pinka valpar å försöka sova en stund :o)







see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0