utmanad...... bara å fixa då...

Året 2008


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Köpt hus... köpt en dräktig grandis....

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, några.. vill inte börja skriva massa namn här....

Dog någon som stod dig nära?
ja.... alldeles för tidigt....

Vilka länder besökte du? 
näe.. tror inte de.... hade ju huset :o)

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
näe.. tror inte de....å skulle de vara så, så är jag inte så desperat att jag skriver de här... hahah

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
2/5 flyttade in i huset :O) och 10 september... vila i frid

Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
huset självklart. Och Nikita min prinsessa

Största misstaget?
ja... misstag gör jag nog varje dag... men några större har jag väl inte gjort....??

Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk är ja väl alltid.. haha :o) men skadat mig... nja.. skadat knäna på fyllan några ggr... men de kanske inte räknas.... hehe

Bästa köpet?

huset å Nikita :o)

Vad spenderade du mest pengar på?
mig själv! har haft ett riktigt ego år :o) men Kimi finns nog på stark 2a plats

Vilken var din favorittrend?
trend?? är de nåt man kan äta kanske??

Vilka artister/sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
jason mraz (stavas de så?) min å Kimis låt :o) Im yours 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har nog varit som vanligt...

Har du förändrats mycket?
Näe.. de tror ja inte... har ja de??

Vilket plagg använde du mest?
Jeans

Blev du kär i år?
näe.... inte iår heller....

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett väldigt starkt ord....

Favoritprogram på tv?
å huga.. de är många de...

Bästa boken du läste i år?
å huga... nog samma som föregående.. men en bok som verkligen berörde mig är pappa utan barn...

Något du önskade dig i julklapp och fick de?
sing star :o) å de fick ja.. haha bästaste förfest kom igånget :o)

Något du önskade dig men inte fick?
näe

Årets bästa film?
nja vet inte....

Ett uttryck du missbrukat 2008:
oja :o) och hajjååå  garanti på de

Något som du irriterat dig på under året?
de e nog mycke de.... kan vara väldigt lätt irriterad haha

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Åt smörgåstårta tydligen.. vart tvungen å kolla bloggen... Ludde å Rocky höll mig sällskap

De bästa nya människorna du träffade?
alla de nya människor som gör mig glad :o)

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
hmmm samma som 2007 skulle jag gissa å som 2009 åxå kommer bli....

Favoritmånad?
har ingen spec favvo månad...

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
bättre ekonomi...

Vilka utmanar du att göra denna lista?
ingen... för såna här listor är skit!!!


Nöjd nu Lollo?? :o)


Kommentarer
Postat av: Lollo

hahaha.. som ja sa till linda. Ni två har så lite å göra nu så tänkte ge er lite sysselsättning.. HAHAHAHAHA.. även en till som blev utmanad. Som hatar kedjebrev å liknande.. hihihi... iiivil littel dåg

2009-01-09 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0