vikken grej..

Har ätit mat idag :o) Tack Lollo!!
Precis när jag lagat min stående lunch (toast) så kommer Lollo å kimian förbi på kaffe å hade med sig lite god skaldjurs soppa *mums*
Men då jag redan lagat toasten så vart de soppa till middag, känner mig såå nyttig... eller inte.,...
Har inte gjort annat än ätit toast, tacos å en jäkla massa pepperonisar... de enda nyttiga där va väl peppisarna... och soppan jag åt idag

Nu är mamma här, hjälper mig att väga de små. Sen blir de lite kaffe.

Imorgon kommer MissL tebax å hjälper, hon har ju haft en paus nu å jobbat istället, kanske inte de roligaste. Men hon har ju även hunnit vara med sitt lillhjärta...Lhine, kan tänka mig att hon vart glad när L kom :o)

Men snart kanske även hon kan följa med ut hit.... om Nikki tillåter vill säga.. dom 2 har ju haft sin dust.. så de återstår att se hur de funkar nu...

Men först å främst gäller de att se hur de går att ta hem Ludde..... På måndag ska jag ner å se hur han känner... om han vill med hem....
Vem vet.. han kanske trivs på sin semester å vill stanna ett tag till....


Ludde tjuv med Kimis nallar hihi

Nä.. nu ska de vägas pojkar.


see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vassegoo.. Bra att det smakade okej.. Så många gånger du kockat åt mig så har jag mycket å komma tillbaka med ;)



Luddeprupp ligger å sover på en filn här vid min fot.. Å rocky vid den andra. Han blir nog glad när matte kommer ska du se.. Bo med häxan Lollo kan jag väl inte riktigt kalla semeser.. HaHaHa

2009-01-15 @ 21:01:43
Postat av: Anonym

VIlket sött kort på Luddebus!

Nu har jag 10 timmar kvar att göra här på jobbet med vi syns imorgon. Tänkte sova till 14 sen ut med Lhine en sväng..sen kommmer jag.

Joo, ska vi göra pizza imon?

Eller lite vin, ost o kex?

2009-01-15 @ 21:20:15
Postat av: Lollo

Missade bilden sist jag läste. Lill tjyven Luddeprupp! Men söker man nått så är det lätt att hitta det. Under morronrocken i hans bädd ;) Hahaha OM han inte hunnit smuggla ut det! Han låg på nallarna där i säker 1½ timma innan han orkade stiga upp.. :)

2009-01-15 @ 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0