1v...

har de nästan gått sen ja uppdaterade sist....
ja som skulle bli bättre på uppdateringar...... *fy mig*
Men idag har ja uppdaterat Nikkis blogg... så tänkte... måste väl in å uppdatera min egen åxå lite då när ja ändå är inloggad.....

Har jobbat nästan hela veckan... va ledig onsdagnatt till torsdag.....
å nu är de jobb hela helgen... sen jobb hela veckan som kommer.... blir sammanlagt 11 nätter av 13..
Men de gör inget.. klagar inte.
Men de lär inte bli en massa uppdateringar just nu... slår inte ens igång datorn vissa dagar.....

Blir ju ledig lite framöver när Ankie jobbar tillbaka
å får betalt för 2 extra nätter nästa lön =)

Snart ska ja börja jobba natt med Ankie. Ska bli skönt!
Då är de Solan å Ankie (dom är kanoners) ja jobbar mina 4v med.
ska bli skönt å jobba med vakna pigga människor!

Nu: ut i solen å njuta en stund till... försöka låta bli att bränna mig....
  Och fundera på om man ska fixa poolen snart







see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh, poolen låter ju superduperbra! :)

2009-06-01 @ 13:09:51
URL: http://lollobella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0