eurovision...

Va glad ja blev! Himmlarns va bra den är Norges låt!

Linda kom ut igår och vi tog en promenad med hundarna ner till lilla familjen.
När ja kom in genom dörren så kom Kimi springande emot mig med uppsträckta armar å ja fick en bamsekram!
Va glad ja vart :o) Mys kvällar hos fater gör susen :o)

Vi grillade drack gott och hade mysigt =)

Sen klockan 21 vart de eurovision.
Linda somnade när länderna skulle börja ge sina poäng....
Å som hon sov.... försökte väcka henne.. utan större framgång...
När eurovision va slut lyckades vi till slut.... Hon pratade iallafall.. men tror inte hon va vaken.....
"jag vill inte prata med er.. ni är fula å har såå fula drinkar"
"men de va ju 10 i 12... varför då?" (vet fortfarande inte va som skulle hända då...)
jag hostade å behövde gå på toa... "NEJ NEJ NEJ! (här slår hon i bordet och visar tydligt hur hon sväljer) du måste svälja, du måste svälja! (hon verkar riktigt arg på mig, hon vill verkligen inte att ja skulle gå...)
sedan kläcker hon ur sig mer fyndigheter.... när ja kommer tillbaka från toa så ligger Lollo på golvet å tjuter av skratt.....

Hade en riktigt trevlig lördag :o)
Synd att de inte gick bättre för sverige..... men bästa låten vann!





see ya

Kommentarer
Postat av: Lollo

har aldrig skrattat så mycket så jag ramlar av/ur stolar och fottöljer.. :) Tack för en trevlig kväll!

2009-05-17 @ 13:14:13
URL: http://lollobella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0