jobbat...

1 natt... hua...
När ja kom till jobbet, bytt om å tagit mig en kopp kaffe... ja då va de precis som att ja inte varit ledig alls....
Vilken hemsk känsla de är..... Ledigheten spelar lixom ingen roll.. när man väl är tebax.......

Men ja har haft bra 3v iallafall =) de va skönt att vara ledig då ja va de...

Ludde å Nikki vart lite sur när ja åkte igår... bara blängde på mig när ja sa hej då å passa huset.......

Men allt va som de skulle imorse när ja kom hem.
Katterna sov uppe å hundarna mötte mig i dörren.

Mamma min har varit här idag... åt lite hemgjorda hamburgare och snacka skit =) behövs ibland de. Snacka skit ibland alltså hehe för min figur behöver nog inget annat än vatten just nu känns de som... :o/

Ska försöka ta mig i kragen å tanka lite olja i gräsklipparen imorgon om de är fint...
Har inte en susning om va de ska vara för väder... glömmer lixom bort att kolla de.....


2 nätter till ska ja jobba i veckan.. sen är de ledig helg igen :o)







see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0