se där...

då va man inne i ruljansen igen då......
Nu känns de defenitivt inte som att ja nyss va ledig 3v........
Men en mjukstart vart de... har jobbat 3 nätter sen i söndags å är nu ledig hela helgen =)

Satt i förrgår natt på jobbet å kollade schemat på nätet.... Jag har tydligen tagit semester i slutet på Juli!!!!?
ja vart chockad som fan... pratade inte om nåt annat resten av natten... (stackars Marcus)  ja menar har Jag tagit semester borde ja ju veta om de... men ICKE! så där rök 2 av mina få semesterdagar.....

Ikväll blir de till att ta ett glas vin å diskutera lite med mig själv om de där med mitt minne.....
å sen ska ja skälla lite över semesterdagarna där åxå.... Hon börjar gå mig på nerverna.....
Jag kan ju inte göra saker bara sådär utan att ta upp de med mig själv först....







//psykobitch

Kommentarer
Postat av: Lollo

ojoj, kan inte vara lätt när ens alterego är psykobitch.. Lider med dig.. Tar mig en ölhalva på denna sidan kilometern.. Sympatidricker med dig då ;)

2009-05-22 @ 17:15:54
URL: http://lollobella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0