Tjipp tjillivippen....

lät de hela finlandsresan...
Vi kom dit... vi kom hem.... å där emellan va vi full hahaha

Haft en kanontripp med min vapendragare.....
Ätit för mycke, druckit för mycke å de vart för många tjipp tjillivippen...... raj-raj-rajj och för lite sova... haha 

Jag gungar fortfarande... vet inte om de beror på mängden alkohol eller att de gungade... kanske en komination... hehe
kostar att ligga på topp :o)

Jag vet att ja kan fota fiskmåsar å vatten..... vet att hytten såg ut som en misär....
Har haft en kanonhelg... men de dröjer nog innan man drar på en sån resa igen....
Kom hem på söndag eftermiddag... La mig 19.30 å klev upp på måndag morgon kl 11...... sömn hade ja tydligen inte fått för mycke av i helgen hehe

   
Bussen.... första vinet...

   
båten, hytten..... första ölen =)

     
stockholms skärgård och vatten och fåglar.....

       
Finland och spöregn....
 
 
Värsta stereon på rummet... och de vanliga kortet....




Nu sitter ja här med 2 snarkande hundar... som är trötta och nöjda att vara hemma igen efter sin egen semester =)

Kimi å Lollo kom upp idag.. sen kom även bror. Bjöd på tacogratäng som tack för att dom haft min lilla prinsessa hos sig hela helgen =) (ska bju dig på nå gott å mammsen som tack för att du hade lillprinsen)

Sen fick liten Kimian stanna hos faster, han hade nattiväskan med.
Efter att J & L åkt, stal Kimi J:s bilnycklar öppnade dörren... rusade ut å iväg *brum brum brum* va de enda ja hörde när han stack iväg som ett skott hihi
Sen vart de ett bad med massa skum å lite glass =)
mammsen min kom ner även hon en sväng å hjälpte Kimi att blöta ner mitt badrum :o)

Kimi har även fått en ny bästavän :o)
Så nu ligger Kimi och Tiger å sussar sött i sängen.... Kimi har fått en egen liten "vakt katt"
utanför på soffan ligger Saga och sover.

 


 

    


Kommentarer
Postat av: Lollo

Bra att ni hade det trevligt. Lite vila i ett par 10 år på det här så ;)

Åh, så mycket mys å gos Kimi, faster å kisse har haft. Å så söta de är när de ligger tillsammans i sängen.. Hoppas du får sova gott inatt..



/Mamsen å Pappsen

2009-05-11 @ 22:35:09
URL: http://lollobella.blogspot.com
Postat av: mamsen

du glömde berätta vicket lejon Tiger blir ibland

2009-05-11 @ 23:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0