skit le....

går fortfarande inte att lägga in bilder med min schiiit dator!

Men men... 1v i Finland har jag varit iallafall =)
Tack såå jättemycke kära släkt hade en kanon vecka. Dock inte mormors förtjänst att den blev såå bra...

Tack mamma för en underbar vecka å massa skit snack =)
De behövde vi =) förlåt för att du fick sitta å plågas själv hos ...... men erbjöd dig att komma å sova husvagn med mig hos syster =)

Kom hem i söndags natt... djuren verkade bli glada över att ja kom hem iallafall =) men men man vet ju inte dom kanske bara fejkade för att få mat å gottisar haha
Medan dom tuggade godis så satte ja mig i soffan å njöt av lugnet å en öl =)

måndag natt skulle ja jobba... men va så trött å ville vara hemma med mina små sötnosar å tur va väl de....
när ja fick semester bekräftad fick ja sån jävulsk huvudvärk som höll i sig hela kvällen/natten till ja kröp ner under täcket....
Tisdag... ja den började juh bra iallafall.... tills Ludde spydde i soffan å fick slänga ut halva soffan på gården... sen spillde djävulskatten Sixten ut nikitas vattenskål.... å vart är moppen då? jo men den fick ja ju slänga innan ja åkte till finland för nikita fick tydligen smärre magproblem natten till söndag då.... över hela nedervåningen....
så där fick ja stå på alla 4 å torka vatten över hela golvet......

Imorgon blir de nog en vin å kort kväll =) hoppas ja iallafall... skulle va mysigt =)

Så imorgon när ja vaknar blir de städning av hela huset =)
För nu har ja inhandlat en ny mopp =)

Va å handla idag med hannah lucas å elina. skulle iväg en sväng bara... kom hem 4 timmar senare haha


Nä nu blir de en öl å ett bad tror ja....







see ya









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0