kom nu!!

Nu kan de inte vara länge kvar.... tycker ja....
Jag vet inte... Men magen har sjunkit ner... temp varje dag.. bara vill att tempen ska sjunka, samtidigt som ja har lite halvpanik inför de... 37,1 hde hon imorse när ja kom hem från jobbet... nu är hon uppe i 37,8 igen.... blir en till temp sen innan ja åker på jobbet igen....

Nu i vissa lägen så ser man inte ens att hon är dräktig haha
från sidan är hon en tjockis å framifrån ser hon nästan.... nästan ut som innan....
om man skippar dom där jättetissarna.. haha

  

uppdatering kommer nästa gång när små plopparna anländer :o)


Kommentarer
Postat av: cicci med familjen

Gisses vad magen blivit stor nu!! haha ja du där kommer nog en 11 valpar tro jag!

4 killar och 7 tjejer!!

:-)

2008-12-28 @ 17:51:58
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906
Postat av: Lollo

Jo, nog ser man att magen sjunkit på henne. E ju bara 4 dagar sedan jag såg henne. Men skillnad är det. Hör av dig när valpningen sätter igång :)

2008-12-28 @ 18:28:48
Postat av: IQ Badboll

Å jisses vilken mage hon har. Å nu väntar ja spänt på att valparna ska komma så ja vet vilken valp som är "min" det låter som gubben har gått med på att ta en valp nu men inte riktigt än. Hans ras är ju GD å ja e uppväxt me SB.... Å lova mig att ja får välja först ler åååå, nu är det spännande....

2008-12-29 @ 19:43:44
URL: http://iqbadboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0