duktiga tjejen

Imorse när pojkarna skulle kissas å läggas ner till Nikki, så började hon tvätta dom själv.
Iofs bara när man håller i dom, men alltid något :o)
Känns som att hon kanske börjar förstå hela grejen med dom där små som ålar runt å piper....

Men hon har fortfarande tendenser att kliva upp när man går. Så natten å ibland dagen tillbringas på madrassen bredvid bädden.
Så mysigt att ligga å titta på dom små liven.











Idag vart de även matdags i soffan..... Nikki kom å kröp upp å ville goa en stund.
Bra film på tv, å när de sen vart matdags så fick puppisarna komma upp i soffan
å äta lunch :o)

Myyysigt

Imorgon blir de även uppdatering på bilderna valp för valp. Då har dom små liven hunnit bli en vecka...
Himmlarns va fort tiden går.....

Kommentarer
Postat av: Ida och draghundarna

Kul att läsa att det går bättre och bättre för er. Mina små siberian huskyvalpar har nu hunnit bli två veckor gamla så idag var det dags för avmaskning.

Usch usch, det var inte populärt....

2009-01-11 @ 18:05:01
Postat av: Fabienne

Jo de går bättre :o) känns såå bra.

Nu har även några passerat 1kg gränsen :o)



De kan ja tänka mig.... hihi

Hoppas de går bra för er åxå :o)

2009-01-11 @ 19:02:30
Postat av: Camilla

Hej!



Vilka underbara söta små valpar... och duktig mamma som har hand om 13 st puh Födda på min födelsedag är de också :-)



Lycka till med de små!!



/Camilla

2009-01-11 @ 20:23:22
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Fabienne

Ja dom är världens vackraste :o)



Vi kämpar alla tillsammans :o)



Grattis i efterskott!

Å tack, de behövs L

2009-01-11 @ 20:34:26
Postat av: Elin

hitta hit via vovve.net och måste ju lämna en kommentar kände jag! Tycker du är stark som kämpar Med Nikki o hennes valpar.. 13 små liv är mycket och tänk när dom börjar bli större.. mycket o göra! men det kommer gå så bra tror jag!

Himla söta är dom iaf och Nikki är jätte fin! Älskar hennes färg! Lycka till med dom små liven! //Elin

2009-01-11 @ 21:16:03
URL: http://emblaoalte.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Dom är ju sååå fina dom små...Fast Teyla e nog finast hihi

Hon e ju min;)

Lilla Teyla Mici Inima :)



Kram Frida

2009-01-11 @ 21:32:34
Postat av: Fabienne

Elin: Tack för din kommentar. Det stärker.

Jag tror och hoppas att allt kommer att gå bra.

Dom brås på sin mamma. :o)



Tack!



Frida: Jag förstår att du tycker de hihi

Å tack än en gång för de gemensamma namnet till alla de små!



Kramar

2009-01-12 @ 00:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0