Finally!!

Har letat å sökt å funderat......
Har försökt få ett gemensamt namn till alla dessa små liv.

Pratade med en valpköpare som tingat Teyla på msn ikväll.... å då sa hon att hon "döper" Teyla till

Teyla Mici Inima. Dvs... Teyla lilla hjärtat på rumänska.

Fick "ta" de av henne å döpa alla valpar till namn Mici Inima. (lilla hjärtat)
Så äntligen har jag ett gemensamt namn på min lilla kull med små hjärtan :o)

Tack såå mycke Frida!
 
Tyckte Mici Inima va de perfekta gemensamma namnet på dessa små som verkligen krypit in under skinnet å värmer mitt hjärta å gör de värt att bara sova 1-2 timmar å helt slut stiga upp till dessa små hesa pip å små "skall"  :o)







Nikki har än en gång gjort framsteg idag. Nu har hon tvättat alla 13 valpar. (vi håller i) men ändock tvättat dom, verkligen intresserat sig! Hon har växt som "mamma"
Såå skönt!



Kommentarer
Postat av: Frida

Bara jättekul att du gillade namnet:)



Vad Nikki är duktig:)



Kram

2009-01-12 @ 00:58:08
Postat av: Anonym

ett tips bara, ta handpenning av dom som tingar. finns så enormt många oseriösa som verkar hur säkra som helst men när det blir dags så står man ändå kvar där med valpen... jag vet inte hur mkt du ska ta för dom men ta 1-1500 i förskott...

2009-01-12 @ 07:35:47
Postat av: Lollo

Kul att hon börjar komma in i mamma rollen! Å jättefint namn till de små! :)

2009-01-12 @ 11:38:10
Postat av: Fabienne

.... vem du nu är som inte skriver namn:

Har redan tänkt på de. men tack ändå.

Har satt handpenning på 1000kr, tyckte de kändes rimligt.

Ja man vill ju ha seriösa köpare.

2009-01-12 @ 14:25:43
Postat av: cicci med familjen

åååå så fint namn ni kom på till dom!

Och dom alla ser jätte fina ut, ni gör ett bra jobb!!

/cicci

2009-01-12 @ 15:32:04
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906
Postat av: mona

jag glömmer skriva namn, jag har haft några kullar förr i tiden och det är så roligt att få följa och se hur bra ni sköter det hela, ni är jätteduktiga. tyvärr blev man ju lurad av oseriösa ibland och hoppas det går bättre för dig. /Mona

2009-01-12 @ 16:45:32
Postat av: Fabienne

cicci: Ja de är tur Frida har fantasi, själv hade ja nog aldrig kommit på hehe

Vi gör så gott vi kan :o)



Mona: Ok de är du som inte skriver namn :o)

Ja jag hoppas dom valpköpare jag hittar är seriösa, med tanke på att jag inte har uppfödning å inte riktigt har plats för en massa valpar som oseriösa köpare inte ska ha ändå....

2009-01-12 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0