klart :o)

7 valpar vart de.... 10timmar tog de....
Mör i hjärnan är man.... å Nikki är helt färdig. Men hon har varit så himla duktig min tjej :o)
och nu helt plötsligt... Nikki ville komma ut till mig å Lisa (tack vännen du är underbar) trodde hon skulle pinka eller att moderkakorna som inte kommit skulle komma... men vips så ramla de ut en korpsvart tik :o)
Så nu är de 8 valpar 4 tikar å 4 hanar....
Men nu borde de inte kunna komma fler......

Måste sova en stund nu.. men lovar! de kommer bilder under dagen, bara jag får sova en stund.....



Kommentarer
Postat av: Lollo

Så fina! :) Ser rätt nöjd ut Nikki ändå.. fastän det hållit på i 10 timmar :) Sov gott nu :)

2009-01-05 @ 14:20:19
Postat av: Jenny

Ååhh, va söta! Duktigt av er att hålla er vakna i 10 timmar ;)



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-05 @ 14:23:44
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Linda

Men så söta :) Natti, natti så hörs vi sen. Kram

2009-01-05 @ 14:24:12
URL: http://lilltossa.blogg.se/
Postat av: Frida

Åhhhhh så fina dom är!!

Vad duktig Nikki har varit:)



//F

2009-01-05 @ 16:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0