Sötnosar











Kommentarer
Postat av: Lollo

Åhh.. Så söta ju!! Söta å goa.. Kommer å gosar lite mer med dem här någon dag :)

2009-01-15 @ 20:34:07
Postat av: mona

vilken ska du behålla själv, har du valt ut nån?/ Mona

2009-01-15 @ 22:22:46
Postat av: Fabienne

Lollo: du är välkommen :o)



Mona: har inte bestämt mig för någon... vill hålla de öppet just för om nån skulle vara intresserad av dom. Men har några favoriter att välja bland... typ 11st :o)

2009-01-15 @ 23:23:14
Postat av: Frida

Japp jag trackar allt jag kan S

Men min beslutsångest e jobbig juuuuu...

Men jag får ju se till o bestämma mig när jag fått bilder på båda :)



Ha en bra dag i kylan...

Kram

2009-01-16 @ 11:50:58
URL: http://miciinima.blogspot.com/
Postat av: Linn

Åh gud va du är duktig, måste bara säga det. Vilket engagemang! Underbart att du kämpar på. Och underbara små valpar! :D

2009-01-16 @ 13:32:27
URL: http://dagenslinn.blogg.se/
Postat av: Alexandra



Håller med föregående skrivare! Du är otrolig! :) Och vilka valpar sen.. Och vilken vacker mamma! kär

Hade jag inte en stor hund redan, plus tillökning påväg hade jag genast slagit till! :)



Lycka till!

2009-01-16 @ 13:35:50
URL: http://justcookie.blogspot.com
Postat av: Monika

Hejsan..

först måste jag gratulera er/ dig,till dessa fina,vackra valpar..och en eloge till vackra mamman Nikita,som har fött fram dessa små sötnosar..och hennes tålamod,tog ju en tid detta..Och vilken duktig matte,tusen rosor till dig,så duktig till första valpkullen.Vilket stöd till Nikita där du ligger jämte henne..helt underbart.Har alltså suttit och följt din blogg från första dagen,med tårar i ögonen,så fin tycker jag att bloggen är..så jättekul att få se från dag 1...och resten..kommer tillbaka,är så nyfiken hur dessa valpar kommer att se/likna..är ju också nyfiken på pappan ?..eftersom jag har två sanktbernharder :)Luna är nog just nu min favvo..är så nyfiken på dessa underverk.Lycka till..vi ses snart.Kramisr / Monika

2009-01-16 @ 20:55:52
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Monika

Hejsan..

först måste jag gratulera er/ dig,till dessa fina,vackra valpar..och en eloge till vackra mamman Nikita,som har fött fram dessa små sötnosar..och hennes tålamod,tog ju en tid detta..Och vilken duktig matte,tusen rosor till dig,så duktig till första valpkullen.Vilket stöd till Nikita där du ligger jämte henne..helt underbart.Har alltså suttit och följt din blogg från första dagen,med tårar i ögonen,så fin tycker jag att bloggen är..så jättekul att få se från dag 1...och resten..kommer tillbaka,är så nyfiken hur dessa valpar kommer att se/likna..är ju också nyfiken på pappan ?..eftersom jag har två sanktbernharder :)Luna är nog just nu min favvo..är så nyfiken på dessa underverk.Lycka till..vi ses snart.Kramisr / Monika

2009-01-16 @ 20:57:58
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Fabienne

Mona: hade bestämt mig för att behålla nån av Diva och Nova, å nu vart Diva tingad före. Så Nova får stanna hemma :o)



Linn & Alexandra: Tack så jättemycke för er positiva cred! Å världens finaste är de ler



Monika: Tack såå mycke. Vart rörd av din fina kommentar. Så skönt å höra så fina possitiva ord.

Hoppas du även blir nöjd med resten av tiden med valparna och Nikkis blogg :o)

Ska försöka fixa fram en bra bild på pappan :o)

Tack

2009-01-16 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0