tuttar å ormgrop.....




Kommentarer
Postat av: Lollo

Dom är ju så söta å goa! :D

2009-01-06 @ 20:42:27
Postat av: Isabel

Oj det var inte lite valpar.. Gu vad söta! Hoppas allt går bra. Mkt småttingar :)

2009-01-06 @ 23:02:53
URL: http://isabeeelj.blogg.se/
Postat av: Ninni

Hittade hit via vovve. GUDARS vad fina valparna är (och tiken med!!) Önskar er alla lycka till.

2009-01-06 @ 23:17:10
URL: http://www.wolfwhistle.se
Postat av: kia

Hej, mina små töser,, gud vilket jobb ni gör, ni kommer en dag att få en belöning som heter duga,, jag minns hur jobbit det var att ha en, lilla mio, vaken dag, natt men hur ska ni ha det, önskar alla valparna ett gott liv, och mamman som har gjort ett fantastiskt jobb, j,s, du gjorde rätt, att spara alla, grätt själv, när jag fick höra , avgudar dej j,s, som tog det stora steget,, , sitter hemma och är barnvakt till mitt älskade barbbarn, lite bortskämd har hon blivit, men det är nog så, att man skämmer bort det bästa som finns, ska nu gå ut med henne,, må alla änglar lysa över er där ute, från en mormor, kramm er kia

2009-01-08 @ 19:34:26
Postat av: Anonym

Hej, mina små töser,, gud vilket jobb ni gör, ni kommer en dag att få en belöning som heter duga,, jag minns hur jobbit det var att ha en, lilla mio, vaken dag, natt men hur ska ni ha det, önskar alla valparna ett gott liv, och mamman som har gjort ett fantastiskt jobb, j,s, du gjorde rätt, att spara alla, grätt själv, när jag fick höra , avgudar dej j,s, som tog det stora steget,, , sitter hemma och är barnvakt till mitt älskade barbbarn, lite bortskämd har hon blivit, men det är nog så, att man skämmer bort det bästa som finns, ska nu gå ut med henne,, må alla änglar lysa över er där ute, från en mormor, kramm er kia

2009-01-08 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0