uppdatering.....

Jag sov... vaknade av ett jäkla liv i bädden... tittar, ser massa grönt... en moderkaka... fan nikki vart du tvungen å lägga ur den nu??? nu är alla valpar blöta igen... bädden är genomblöt...
Lyfter upp moderkakan.... VA I H_LVETE!!! de sitter ju en valp fast i den här...... jag är 100% säker på att vi klippte alla navelsträngar... de har altså kommit ännu en.... en flicka svart med vit nos....

Å vänta.... Nikki... sluta ha värkar nu!! Hallå... du kan inte göra så här mot matte... jag är inte vaken.....
Å plopp! där kom ännu en.... en hane... tror den åxå är blue merle....

Så.... 11 valpar ha fötts. en va dödfödd..... resten... pigga livliga krabater!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ah, fler bäsisar... Jag som hade drömt att de skulle bli 10..

2009-01-05 @ 17:58:06
URL: http://lilltossa.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det var en upplevelse att se den sista ploppa ut.. :) Du ha ju sett 11.. jag har bara sett en valp ploppa ut i hela mitt liv, Nikkis sista :)

2009-01-05 @ 18:10:13
Postat av: kicki

men herregud... du får fullt upp nu...

2009-01-05 @ 21:03:23
Postat av: Milla

Sitter här gråtfärdig o har läst igenom din blogg.

Världens största fång med rosor ska du ha som efter att ha upptäckt att din köpta tik vart dräktig har gjort ett toppenjobb med födsel o vård av alla valparna. Är riktigt imponerad av dig. Stort Lycka Till och hoppas du hittar fantastiska hem till allihopa!

2009-01-12 @ 20:41:56
URL: http://barrasfingol.zoomin.se
Postat av: Milla

Sitter här gråtfärdig o har läst igenom din blogg.

Världens största fång med rosor ska du ha som efter att ha upptäckt att din köpta tik vart dräktig har gjort ett toppenjobb med födsel o vård av alla valparna. Är riktigt imponerad av dig. Stort Lycka Till och hoppas du hittar fantastiska hem till allihopa!

2009-01-12 @ 20:43:17
URL: http://barrasfingol.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0