Tomt...

Nu har alla puppisar flyttat....
Kvar är jag Nikki å Ludde......

Ganska skönt faktiskt måste ja erkänna.. att återgå till de normala, efter allt slit som varit med dessa vildar...
Skönt att äntligen få sova till ja vaknar, kunna gå överallt utan att fundera på om man kommer kliva i pink..
Kunna åka hemifrån en sväng utan att fundera på om ja stängde grindarna ordentligt och om jag plockade undan allt.. så de inte finns nåt dom kan göra sig illa på om dom skulle lyckas rymma ur valprummet.... mm mm mm

Nova flyttade upp till höga kusten i Onsdags... saknar mitt lillhjärta... men vet att hon har de bra dit hon flyttade =)
Teyla åkte jag och Lollo upp till Umeå med.
Så nu bor de 3 valpar uppe i Umeå =)

Har haft sån himla tur!
Vet att alla valpar har kommit till bra hem. Där dom är som små familjemedlemmar och blir ompysslade =)

Förhoppningsvis drar ja ihop en träff till hösten, vill ju se alla de små när de blivit stora =)



Kommentarer
Postat av: Birgitta

Haha, och min resa har precis börjat... om några månader kommer jag skriva samma inlägg som du..

Kram Birgitta

2009-04-07 @ 23:30:58
URL: http://birgittagh.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Vilka fina valpar!! Träffade en av dem idag och blev alldeles betagen! Tror det är Nix(?), fast namnet är nu Moltas.Cajsa

2009-04-18 @ 22:00:26
Postat av: fabienne

Cajsa:

Va kul att du träffat en av dom =)

Ja dom är alla världens vakraste =)

2009-04-20 @ 23:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0